Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
A bep tra
30 juillet 2010

Gwerc'heot/ Salicornes

DSC01509

Gwerc'heod pe fav-glas ar mor a zo anavezet mat em bro (paludoù Gwennrann) ha gwerzet e vez ker a-walc'h er gourmac'hadoù ar vro. Padal eo aez da zastum. Dastumet e vez kentoc'h en nevez-amzer evit ma vefe tener, mod all e gresk un doare tamm koad e-barzh. Blas ar fav glas fresk n'eus war a seblant met gwir eo n'em eus morse debret se er mod mañ. Gant ur baluder oan diryaou ha debriñ a ra ar werc'heot poazhet dre vurezh ha debret gant amann. Ur plac'h all oa ganeoc'h (un emgav couchsurfing oa) a blije dezhiñ debriñ fav-glas ar mor poazhet en dour ha fardet gant kabeloù touseg ha legumajoù all.

Debriñ a ran ar werc'heod doare kokombrezig/kornichon er gwinegr. Graet m'eus reoù nepell 'zo gant gwinegr gwenn un tamm estragon, pebr ha mad pell zo, nemet eo ret gortoz d'an nebeutañ 2 miz ha m'eus ket tañvet c'hoazh. Dalc'het vez pad ur bloaz me muioc'h ouezan ket, bez on eus ur podad er gêr abaoe pell tre ha mat int c'hoazh. Plijout a ra din ouzhpennañ d'am saladenoù pe pladoù zo.


DSC01709

Les salicornes sont très connus dans mon pays (les marais salants de Guérande) et cela ce vent plutôt cher en grande-surface alors qu'il est si facile de les ramassés, il suffit d'avoir un peu de temps. Les salicornes ce ramasse au printemps dans les marais salants par chez nous (après ça devient comme du bois), mais n'allez pas dans les oeillets où vous allez vous faire gronder, mais plutôt autour, où bien au bord de la côte comme dans le golf du Morbihan. Jeudi dernier j'étais avec un paludier qui les faisaient cuire à la vapeur comme des haricots vert et les mangeaient avec du beurre, mais la dame qui était avec nous (c'était un rdv couchsurfing) aimait les cuire à l'eau et les faire revenir avec des champignons et d'autres légumes. 

Moi au contraire je ne les ai jamais manger de cette manière mais à la façon des cornichons, j'en ai fais il y a peu de temps avec du vinaigre blanc, du poivre, une branche d'estragon et c'est tout. Il ni a plus qu'a attendre 2 mois minimum pour les gouter. Je ne sais pas combien de temps ça ce conserve mais on en a depuis très longtemps à la maison qui sont toujours bon, j'aime les manger avec des salades composés ou certains plats. 

Publicité
Publicité
Commentaires
A bep tra
Publicité
Derniers commentaires
Newsletter
Publicité