Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
A bep tra
23 juillet 2010

Krumbl avaloù-kastilhez du/ Crumble pommes-cassis

DSC01255

Ezhomm 'zo : Evit 6-8 den

Avaloù (imlijout a ran reoù blot)

Kastilhez-du tro-war-dro 200g, implijet m'eus reoù bras

100g bleud 

25g kraoñ-kelvez poultrennek

25g almandez poultrennek

125g amann

150g sukr rouz (lakaat a ran nebeutoc'h) 

kanel

Lakaat ar forn da dommañ da 7/ 210°. Lakaat amann e foñs ar plad, troc'hañ an avaloù e tammoù bras a-walc'h ha lakaat er plad. Tennan lostig ar c'hastilhez-du, dreist-holl p'eo reoù bras, lakaat gant an avaloù. Lakaat en ur plad ar bleud + poultrenn almandez + poultrenn kraoñ-kelvez + sukr (lakaat a ran un tamm sukr war an avaloù evit ma rafe doare karamel). Troc'hañ an amann e tammoù bihan, a meskañ gant ar bleud tamm ha tamm gant ar vizied, alies e ran nemet gant un dorn evel-se m'am eus un dra da ouzhpennañ e c'hellañ ober gant va dorn all. Evit ma vefe aesoc'h da meskañ an amann eo ret lakaat e maez ar yenerezh un tammig araok met ret eo leuske tammoù bihan amann. Tu zo ouzhpennañ kanel ha edoù e bleunioù (korn-fleks) en toaz evit ma vruskennfe muioc'h. Lakaat  an toaz war ar frouezh, poazhañ pad 30mn da 7/210° derez, miam ! Ma oc'h beg lipous tu zo lakaat lipig saoz.

 


 

DSC01256

Il faut : pour 6 à 8 personnes

Des pommes (je prend des abimés donc il en faut plus)

Des gros cassis, environs 200g

100g de farine

25g de noisettes en poudre

25g d'amande en poudre

125g de beurre

150g de sucre ou moins

Cannelle

Faire chauffer le four à 7/210°. Pendant ce temps beurrer le plat, couper les pommes en gros morceaux, "équeuter" la partie marron des cassis, surtout s'ils sont gros. Dans un plat mettre la farine, les poudres d'amandes et de noisettes, le sucre, personnellement j'en met directement sur les pommes pour que ça caramélise un peu. Couper le beurre en morceaux, mélanger à la farine, pour que ça soit plus facile il faut sortir le beurre en avance. Pour me facilité la tâche je mélange que d'une main et comme ça je peu rajouter facilement autres choses (c'est que j'oublie toujours quelque chose). Vous pouvez ajouté de la cannelle et des céréales en pétales pour que ça croustille plus. Faire cuire pendant 30mn au four à 7/210°. Si vous être gourmand vous pouvez manger le gâteau avec de la crème anglaise.

 

Publicité
Publicité
Commentaires
A bep tra
Publicité
Derniers commentaires
Newsletter
Publicité